Három a lány…

Amikor sétálni megyünk a három gyerekkel, s az úton bennünket megszólítókkal tisztázzuk, hogy mindhárom lány (ugyanis sok esetben, még ha szoknyába öltöztettem, akkor is megesett, hogy fiúnak látták lányainkat), akkor megjegyzik, hogy “három a lány”. Sokfelőlről halljuk, fogalmam sincs, miért mondják ezt így, honnan ez az idézet. Ha valaki tudja, tájékoztasson. De most nem is ez a lényeg, hanem inkább az, hogy végre összejött még néhány fénykép a három lányomról. Ritka dolog, mert Katica nem nagyon szeret, nem akar odaállni/ülni a két kistestvére mellé, amikor fényképezni szeretném. Így aztán ezek a képek sosem beállítottak. Íme:

3 thoughts on “Három a lány…

  1. Kedves Ildike és Istike ,
    a legjobb kikapcsolódás számomra a lányaitokról olvasni és a képeket nézegetni.
    Azért harcolok itt a billentyűzettel , hogy a három a kislány kifejezés eredetét magyarázzam , legalábbis ahogy én hallottam.
    F.Schubert dalaiból állítottak össze egy operettet hajdanán amiben Tschörl papának három lánya van Édi , Hédi és Médi és ez a darab Kolozsváron az én lánykoromban sok-sok éven át volt műsoron az operában.
    A többi adat biztos megtalálható a neten arra emlékszem még , hogy a három lány villámgyorsan férjhez megy , pedig Tschörl papa nagyon vigyáz rájuk és aggódik miattuk pedig nem is ikrek.
    Puszi mindenkinek Enikő nénitől.

  2. Kedves Enikő néni, kedves Vera, köszönöm, ez így már tiszta. Én hiába keresgéltem a neten, nem találtam rá.

Vélemény, hozzászólás?

